Ben yemek kursuna gidiyorum 2 sene olacak neredeyse ama hiç tarif paylaşmadım yeni blogumda artık tariflerimi paylaşayım dimi:),gerçekten çok kolay ve güzel tarifler yaptık bu 2 sene içerisinde,oldukca pratik tariflerdir çogu.Umarım begenirsiniz...
Tariflerde takıldıgınız,anlamadıgınız yer olursa yardımcı olurum




MALZEMELER:
4 yumurta
1 su bardagi un
1 su bardagindan bir parmak eksik seker
Yarim paket kabartma tozu
1 yemek kasigi kakao
1 paket vanilya
KREMASI IÇIN:
1 litre süt
5 yemek kasigi seker
5 yemek kasigi misir nisastasi
5 yemek kasigi hindistancevizi
üzeri için.
çikolata sosu (istege kalmis)
YAPILISI
Keki için, yumurtayla seker köpürene kadar çirpilir,diger malzemeler katilip,35 cm çapindaki tepsiye dökülüp 175 derecede pisirilir.Kremasi için, bütün malzemeler karistirilip pisirilir,soguyunca mikserle çirpilir.Kek soguyunca ortadan iki parçaya ayrilir,yuvarlak salata kasesine,kekin bir parçasinin iç yüzü,disa gelecek sekilde kaseye yerlestirilir, fazlaliklar düzeltilir,içine krema dökülür,kekin diger parçasi üzerine kapatilir fazlaliklari kesilir,üzerine kapak kapatilir, 1 gece bekletilir,ertesi gün ters çevrilerek servis yapilir.ben üzerine çikolata sosuda döktüm.sizde arzu ederseniz dökebilirsiniz.afiyet olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder