Bir süre önce kartal gıda'dan muffinler gelmişti ve en merak ettiğimi yani tarçınlı muffini dün yaptım,aslında biraz işim oldugundan diger gün yapmayı planlamıştım fakat çat kapı misafirlerimiz geldi :) eee haliyle iş Farina Bella'ya düştü çayı
demlemek için koydum...hemen muffinleri yapmaya başladım üzerinde yapılışı yazıyor fakat ben hemen kısa bir anlatayım,muffin karışımın içine yarım su bardagı su,yarım su bardağı sıvı yag ve 2 yumurta ekleyip iyice çırpıyoruz 200 derecede ısıtılmış fırında 15 dk.pişiriyoruz muffinler hazırrr:) pişerken buram buram tarçın kokuyor,tadıda çok güzel misafirlerimde begendiler..nefis bir ikramdı:)mutlaka en kısa zamanda alıp deneyin derim Farina Bella Muffin Kekler su anda tum DiaSa,Real
> Marketlerinde, ve Istanbul Anadolu yakasindaki Bim Magazalarinda
> satisa sunulmus durumda
diğer muffinleride denediğimde burada paylaşırım mutlaka,tekrar teşekkur ediyorum kartal gıda'ya :)

0 yorum:

Yorum Gönder